- listopad 1989
Třída se rozdělila na menší, tzv. domovské skupinky. Tyto skupinky měly 5 členů. Žáci dostali kartičky s čísly 1,2,3,4 a 5. Potom byly rozdány texty, které byly očíslovány. Text byl předem rozdělený na 5 části a pro větší přehlednost očíslovaný. Jedničky dostaly část jedna, dvojky část dvě,…Poté byly vyzvány všechny jedničky, ať se svými úkoly seskupí k sobě, všechny dvojky, všechny trojky, čtyřky i pětky. Tyto skupiny byly expertní.
Expertní skupiny měly za úkol nastudovat úkoly, které jim byly přiděleny a začaly na nich pracovat. Když žáci ukončili svou práci v expertních skupinách, vrátili se do původních – domovských – skupin a vypracované úkoly si zkontrolovali. Na závěr byli jednotlivci vyzváni, aby nejrůznějšími způsoby předvedli, jak látku zvládli.