Rádi si hrajeme stejně jako naše děti. Z alternativních prvků výuky si vybíráme takové, které vhodným způsobem zvyšují atraktivitu učení a děti baví.
Vážíme si odlišností, proto se nesnažíme profilovat naši školu v úzce zaměřené oblasti. Naopak. Snažíme se společně s dětmi objevovat jejich nadání, podle něho s dětmi pracovat a připravovat je pro jejich vlastní budoucnost. Naše snažení se plně odráží v názvu školního vzdělávacího programu – Škola 21. století – tradičně i nově.
Čtenářské dovednosti rozvíjíme ve čtenářských dílnách s využitím školní knihovny s žánrově pestrým knižním fondem a navíc také v předmětech Tvořivá čeština nebo Tvůrčí dílna, které nabízíme na prvním stupni. Matematické dovednosti podporujeme zaváděním některých prvků alternativní výuky (např. Hejného metody), s úspěchem zařazujeme prvky programu Začít spolu. Od druhého stupně pak mají naši žáci možnost výběru z volitelných předmětů s různým zaměřením (sportovním, výtvarným, přírodovědným, společenskovědním a literárním).
Jsme kvalifikovaný tým pedagogů, který se stále průběžně vzdělává, sleduje nové trendy ve výuce (v současné době sledujeme různorodé webináře), zapojuje se do komunitních aktivit s ostatními kolegy na sociálních sítích za účelem předávání zkušeností. K výuce využíváme interaktivní tabule, samostatnou tabletovou učebnu a počítačovou učebnu včetně multimediálních učebnic a pracovních aplikací.